够笨了哦

。。。把那些都忘了啊
我们享受人生
Never Grow Old - The Cranberries

存档灵魂:

Never Grow Old
永不会老去「永驻青春」

 

【歌词】

 

I had a dream
我做了一个美梦, 
Strange it may seems
这梦看来有点怪,
It was my perfect day
那是我生命中完美的一天。 

Open my eyes
睁开双眼, 
I realize
我意识到,
This is my perfect day
这就是我的完美一天。

Hope you never grow old
愿你永不会老去,
Hope you never grow old
愿你永不会老去,
Hope you never grow old
愿你永不会老去,
Hope you never grow old
愿你永不会老去。

Do-do-do-do
嘟-嘟-嘟-嘟

Birds in the sky
鸟儿翱翔天空,
They look so high
它们展翅高飞,
This is my perfect day
这就是我完美的一天。

I feel the breeze
微风拂面轻柔,
I feel it is
我随风自由在,
It is my perfect day
这就是我完美的一天。

Hope you never grow old
愿你永不会老去,
Hope you never grow old
愿你永不会老去,
Hope you never grow old
愿你永不会老去, 
Hope you never grow old
愿你永不会老去。

Forever young
永远的年轻, 
I hope you stay
我希望你 
Forever young
青春永驻 !

Do-do-do-do
嘟-嘟-嘟-嘟。



评论

热度(87)